Bij Argentor kan u ervoor kiezen om uw aangekochte goederen verzekerd te laten verzenden of om ze op te halen in ons kantoor te Antwerpen.


VERZEKERDE ZENDING IN BELGIË & LUXEMBURG VIA MIKROPAKKET


Bestellingen kunnen binnen België & Luxemburg verzekerd verzonden worden via Mikropakket. Na het afspreken - telefonisch of per e-mail - van een gepaste leveringsdatum zal een koerier uw bestelling bij u op locatie komen overhandigen. Voor een zending via Mikropakket binnen België & Luxemburg betaalt u €12,40 (excl. btw).

Alle verzendingen worden discreet afgehandeld en via verzekerd transport verzonden. Concreet wil dat zeggen dat er geen fanfare uw pakje komt afleveren. Het pakket zelf is, afhankelijk van de grootte, verpakt in een standaard witte of bruine kartonnen doos en wordt met security tape verzegeld.

LET OP! Omwille van veiligheid- en verzekeringsvoorschriften kunnen wij geen specifiek uur van levering opgeven. We zullen dus een dag afspreken waarop er doorheen de hele dag - tijdens de gangbare kantooruren - iemand beschikbaar is om het pakket in ontvangst te nemen. Voor meer info over de leveringsmodaliteiten van Mikropakket mag u ons steeds contacteren.


VERZEKERDE ZENDING IN NEDERLAND VIA VTS


Binnen Nederland kunnen leveringen van maandag tot en met vrijdag ingepland worden via VTS. Na het afspreken - telefonisch of per e-mail - van een gepaste leveringsdatum zal een koerier uw bestelling bij u op locatie komen overhandigen. Voor een zending via VTS naar Nederland betaalt u €50 (excl. btw).

De mogelijke leveringsdagen zijn steeds afhankelijk van de regio van bestemming:
+ Amsterdam & Schiphol: maandag tot en met vrijdag
+ Noord- & Zuid-Holland, Zeeland, Utrecht & Noord-Brabant West: maandag tot en met vrijdag
+ Drenthe, Overijssel, Friesland & Groningen: maandag & vrijdag
+ Noord-Brabant Oost & Limburg: dinsdag
+ Flevoland, Gelderland & Zeeuws-Vlaanderen: donderdag

Alle verzendingen worden discreet afgehandeld en via verzekerd transport verzonden. Concreet wil dat zeggen dat er geen fanfare uw pakje komt afleveren. Het pakket zelf is, afhankelijk van de grootte, verpakt in een standaard witte of bruine kartonnen doos en wordt met security tape verzegeld.

LET OP! Wij verzenden slechts tweewekelijks pakketten naar Nederland. Afhankelijk van het moment waarop u uw bestelling plaatst, kan het dus twee weken duren alvorens wij een levering kunnen inplannen voor u. Onze medewerkers zullen u steeds per e-mail op de hoogte brengen van de eerstmogelijke leveringsdatum van zodra wij de betaling voor uw order op rekening hebben ontvangen.


ZELF UW BESTELLING OPHALEN IN ONS KANTOOR


Tijdens onze openingsuren, bent u uiteraard ook welkom in ons kantoor voor de ophaling van uw order. Dat is volledig kosteloos. Wij zorgen ervoor dat u de goederen in alle rust en discretie kan bekijken en opbergen. De transactie vindt plaats in onze loketzone, waar voldoende ruimte & privacy is.

LET OP! Enkel de persoon die op de factuur vermeld staat, kan de bestelling op vertoon van zijn/haar identiteitskaart/paspoort ophalen! Enkel op vertoon van een geldige volmacht, eigen identiteitskaart/paspoort en een kopie van de identiteitskaart/het paspoort van de persoon vermeld op de factuur, zullen de goederen meegegeven worden met iemand anders.


VEELGESTELDE VRAGEN OVER LEVERING EN/OF OPHALING



Van zodra wij uw betaling op rekening hebben ontvangen, gaan wij verder met de verwerking van uw order. U wordt per e-mail verwittigd van zodra uw order klaar ligt voor ophaling. Enkel indien u bevestiging hebt gekregen dat uw order klaar ligt, zal dat ook het geval zijn. Kom dus niet naar de winkel indien u geen bevestiging hebt ontvangen omtrent de ophaling van uw order.

In het geval dat uw bestelling niet compleet voorradig is, kan het enkele werkdagen tot weken duren vooraleer een ophaling levering mogelijk is. Onze medewerkers zullen u daarvan op de hoogte brengen per e-mail, zodat u niet in het ongewisse blijft. Vervolgens zal u gecontacteerd worden van zodra het ontbrekende product opnieuw voorradig is.



Enkel op vertoon van een geldige volmacht, eigen identiteitskaart/paspoort en een kopie van de identiteitskaart/het paspoort van de persoon vermeld op de factuur, zullen de goederen meegegeven worden met een derde.



Ons kantoor bevindt zich in de Antwerpse diamantwijk - schuin over het politiekantoor - waarover de ganse straat permanente camerabewaking is. Bovendien is ons kantoor dermate ingericht dat u op een veilige en discrete wijze kan handelen.



Argentor beschikt zelf niet over een parking. U kan gebruik maken van de betalende parking ‘Parking Diamant’ op +/- 300 meter van ons kantoor, of u kan betalend parkeren op de Quinten Matsijslei langs het Stadspark.



Ja, Argentor ligt in de lage-emissiezone van Antwerpen. Sinds 1 februari 2017 mogen de meest vervuilende voertuigen de stad niet meer inrijden. Vermijd een boete en controleer of uw voertuig nog binnen de LEZ mag rijden.


Meer info via www.slimnaarantwerpen.be.



Ons kantoor is zeer gemakkelijk te bereiken via het openbaar vervoer. Dankzij onze centrale ligging in de Diamantwijk van Antwerpen, zijn we zowel via trein, als bus en tram bereikbaar.

+ Trein: Centraal Station

+ Tram: Premetrostation Diamant (Centraal Station) / Premetrostation Plantin / Premetrostation Astrid

+ Bus: Halte Lange Kievitstraat / Halte Centraal Station / Halte Rooseveltplaats


Meer info via www.slimnaarantwerpen.be.
Meer info via www.nmbs.be.
Meer info via www.delijn.be.




Voor een zending binnen België & Luxemburg via Mikropakket betaalt u €12,40 (excl. btw). Voor een zending via VTS naar Nederland betaalt u €50 (excl. btw)



Mikropakket & VTS verzorgen enkel verzekerde zendingen binnen België, Nederland en Luxemburg. Transport buiten de Benelux is, voor particulieren, niet mogelijk.



Van zodra wij uw betaling op rekening hebben ontvangen, gaan wij verder met de verwerking van uw order. De door u bestelde goederen zullen worden gereserveerd en klaar gelegd ter verzending. U wordt daarvan op de hoogte gebracht per e-mail. Leveringen binnen België & Luxemburg kunnen ingepland worden van dinsdag tot en met zaterdag.

Leveringen naar Nederland worden slechts tweewekelijks ingepland. Afhankelijk van het moment waarop u uw bestelling plaatst, kan het dus twee weken duren alvorens wij een levering kunnen inplannen voor u. De mogelijke leveringsdagen zijn steeds afhankelijk van de regio van bestemming:
+ Amsterdam & Schiphol: maandag tot en met vrijdag
+ Noord- & Zuid-Holland, Zeeland, Utrecht & Noord-Brabant West: maandag tot en met vrijdag
+ Drenthe, Overijssel, Friesland & Groningen: maandag & vrijdag
+ Noord-Brabant Oost & Limburg: dinsdag
+ Flevoland, Gelderland & Zeeuws-Vlaanderen: donderdag

Onze medewerkers zullen u contacteren per e-mail om een gepaste datum van levering af te spreken.

In het geval dat uw bestelling niet compleet voorradig is, kan het enkele werkdagen tot weken duren vooraleer een levering mogelijk is. Onze medewerkers zullen u daarvan op de hoogte brengen per e-mail, zodat u niet in het ongewisse blijft. Vervolgens zal u gecontacteerd worden van zodra het ontbrekende product opnieuw voorradig is.



Argentor verzorgt alle communicatie i.v.m. de verzending van uw edelmetaal. U kan contact opnemen met onze webshopmedewerkers via info@argentorshop.be of telefonisch via +32 (0)3 303 72 72.



Het gebeurt soms dat een pakket niet geleverd kan worden vanwege verkeersdrukte of onvoorziene omstandigheden. Wanneer u uw pakket niet hebt ontvangen op de afgesproken leveringsdatum, u niet telefonisch gecontacteerd bent door Mikropakket en/of VTS, en er geen nota van afwezigheid in uw brievenbus steekt, neemt u best contact, telefonisch1 of per e-mail, op met Argentor Essayeurs. Onze medewerkers zullen in dat geval nagaan bij Mikropakket en/of VTS waarom de levering niet heeft plaatsgevonden en, indien nodig, een nieuwe leveringsdatum afspreken.


1: Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 09.00u tot 17.00u en op vrijdag van 09.00u tot 13.00u. Indien de levering van uw pakket ’s vrijdags of ’s zaterdags niet heeft plaatsgevonden, gelieve ons dan te verwittigen per e-mail zodat wij ’s maandags meteen contact kunnen opnemen met Mikropakket en/of VTS.



Al onze pakketten worden via verzekerd transport verzonden. In het geval dat u een beschadigd en/of onvolledig pakket ontvangt, vragen wij u dat dezelfde werkdag nog te melden. U kan dat doen door telefonisch of via mail contact met ons op te nemen op het nummer +32 (0)3 303 72 72 of via info@argentorshop.be1. Ook wanneer u uw pakket niet hebt ontvangen op de afgesproken datum2, vragen wij u contact met ons op te nemen zodat wij kunnen nagaan bij Mikropakket en/of VTS waarom de levering niet heeft plaatsgevonden.

Wanneer een pakket kwijtraakt of beschadigd en/of onvolledig wordt geleverd, zal er steeds een onderzoek gestart worden door de verzekeraar. Wij vragen dan ook uw volledige medewerking tijdens dat proces. Uiteraard zullen wij, op onze beurt, steeds ons uiterste best doen om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden.


1: U kan ons telefonisch bereiken van maandag tot donderdag van 09.00u tot 17.00u en op vrijdag van 09.00u tot 13.00u. Indien u uw pakket hebt ontvangen buiten de openingsuren van ons kantoor of tijdens het weekend, zal u enkel contact kunnen opnemen per e-mail. Wij zullen uw melding in dat geval de eerstvolgende werkdag verder opvolgen.

2: Zie ook ‘Ik heb mijn goederen niet ontvangen op de afgesproken leveringsdatum, wat nu?’.



De verzending van uw pakket is tot €200.000 verzekerd. Grotere orders zullen om die reden worden opgesplitst in meerdere pakketten en leveringen zodat u voor het volledige bedrag van uw order verzekerd bent.


Help